nasza historia

Gdy Dermalogica spotyka skórę, zdrowie skóry jest redefiniowane. Dermalogica jest wyborem numerem jeden wśród profesjonalnych terapeutów skóry i konsumentów na całym świecie.

Rok założenia:

1986

Liczba terapeutów:

100,000

Ilość krajów współpracujących:

80+

Dotychczasowe nagrody:

324

Edukacja na pierwszym planie!

Profesjonalna edukacja jest istotą marki Dermalogica®. Dlatego jesteśmy tak wyjątkowo skoncentrowani na przekazywaniu posiadanej przez nas wiedzy na temat najnowocześniejszych technik zabiegowych, zaawansowanych technologii produktowych oraz programów wsparcia biznesowo-marketingowego,  wszystkim współpracującym z nami terapeutom Dermalogica® oraz właścicielom ośrodków SPA, Instytutów Medycyny Estetycznej i Gabinetów Kosmetycznych.

Uczestnicy naszych szkoleń zdobywają nie tylko wiedzę o rewolucyjnych produktach i zabiegach Dermalogica®, ale przede wszystkim mają szansę pobierać naukę od najlepszych, mając dostęp do ponad 35 szkoleń stworzonych i opracowanych przez International Dermal Institute (IDI) oraz ekspertów w branży, które odzwierciedlają najnowsze trendy w światowej kosmetologii!

W ramach nieustającego dążenia Dermalogica do podnoszenia wartości edukacyjnej szkoleń, stworzyliśmy Program Ekspert® Dermalogica. Składający się z trzech poziomów Program Ekspert® nagradza zaangażowanie terapeutów skóry Dermalogica® w profesjonalny rozwój i zapewnia najnowszą wiedzę na temat produktów, technik zabiegowych oraz szeroko pojętej pielęgnacji skóry, tym samym zwiększając samoocenę oraz budując autorytet i zaufanie wśród klientów. Osiągając coraz wyższy poziom profesjonalizmu, każdy ma szansę stać się jednym z najlepiej wykwalifikowanych przez Dermalogica terapeutów skóry na świecie – Ekspertem Dermalogica.

Dermalogica wraz z International Dermal Institute® (IDI), jest wiodącą siłą mającą ponad 92 centra szkoleniowe w ponad 80 państwach, włączając w to naszą wyjątkową Akademię Dermalogica® w Polsce, rozwijając jednocześnie rozszerzone programy edukacyjne online.

meet_edu_588x277_btn.jpg

Powstanie marki

Marka została założona w Los Angeles w 1986 roku. Jej założyciele Jane i Raymond Wurwand postanowili zmienić istniejącą rzeczywistość świata kosmetyki profesjonalnej i wprowadzili zupełnie nową jakość, będącą symbolem ciągłego doskonalenia profesjonalistów oraz ponadczasowym i holistyczny podejściem do pielęgnacji skóry.

Misją Dermalogica® jest poprawa zdrowia skóry. W tym celu oferujemy zaawansowane preparaty do pielęgnacji skóry stworzone w oparciu o składniki aktywne o naukowo udowodnionym działaniu. Każdy nasz preparat został stworzony i opracowany przez International Dermal Institute® (IDI) oraz testowany przez naszych szkoleniowców, by mieć pewność jego działania podczas zabiegu i rezultatów jakie przynosi na skórze klienta. Preparaty nie zawierają olejów mineralnych, lanoliny, sztucznych barwników i środków zapachowych, prostych alkoholi oraz substancji komedogennych.

Wierzymy w zdrowie skóry, nie jej piękno

W Dermalogica® nie mówimy o pięknie i magicznych rozwiązaniach prawdziwych problemów. Dla nas najważniejsze jest zdrowie skóry. Nasze opakowania prezentują utylitarną higienę, optymalne zabezpieczenie produktu oraz łatwą aplikację. W Dermalogica® wierzymy, że Twoja skóra jest równie niepowtarzalna jak Twoje linie papilarne. Dlatego każdy zabieg zaczyna się od indywidualnej, dokładnej diagnozy stanu Twojej skóry – analizy twarzy FaceMapping®, która stanowi podstawę do wyboru wysoce spersonalizowanego programu pielęgnacyjnego, przeznaczonego tylko dla Ciebie, dostarczającego rezultaty wyrażone w optymalnym zdrowiu skóry.