nasza historia

Gdy Dermalogica spotyka skórę, zdrowie skóry jest redefiniowane. Dermalogica® jest wyborem numerem jeden wśród profesjonalnych terapeutów skóry na całym świecie.

Rok założenia:

1986

Liczba terapeutów:

100,000

Ilość krajów współpracujących:

106+

Dotychczasowe nagrody:

324

Edukacja na pierwszym planie!

Profesjonalna edukacja jest istotą marki Dermalogica. Dlatego jesteśmy tak wyjątkowo skoncentrowani na przekazywaniu posiadanej przez nas wiedzy na temat najnowocześniejszych technik zabiegowych, zaawansowanych technologii produktowych oraz programów wsparcia biznesowo-marketingowego, wszystkim współpracującym z nami terapeutom Dermalogica® oraz właścicielom ośrodków SPA, Instytutów Medycyny Estetycznej i Gabinetów Kosmetycznych.

Uczestnicy naszych szkoleń zdobywają nie tylko wiedzę o rewolucyjnych produktach i zabiegach Dermalogica®, ale przede wszystkim mają szansę pobierać naukę od najlepszych, mając dostęp do ponad 35 szkoleń stworzonych i opracowanych przez International Dermal Institute (IDI) oraz ekspertów w branży, które odzwierciedlają najnowsze trendy w światowej kosmetologii!

W ramach nieustającego dążenia Dermalogica® do podnoszenia wartości edukacyjnej szkoleń, stworzyliśmy Program Ekspert® Dermalogica. Składający się z trzech poziomów Program Ekspert® nagradza zaangażowanie terapeutów skóry Dermalogica® w profesjonalny rozwój i zapewnia najnowszą wiedzę na temat produktów, technik zabiegowych oraz szeroko pojętej pielęgnacji skóry, tym samym zwiększając samoocenę oraz budując autorytet i zaufanie wśród klientów. Osiągając coraz wyższy poziom profesjonalizmu, każdy ma szansę stać się jednym z najlepiej wykwalifikowanych przez Dermalogica® terapeutów skóry na świecie – Ekspertem Dermalogica®.

Dermalogica® wraz z The International Dermal Institute® (IDI), jest wiodącą siłą mającą ponad 92 centra szkoleniowe w ponad 100 państwach, włączając w to naszą wyjątkową Akademię Dermalogica® w Polsce, rozwijając jednocześnie rozszerzone programy edukacyjne online.

edu_derma
o nas_powstanie marki_400x400.jpg

Powstanie marki

Marka została założona w Los Angeles w 1986 roku. Jej założyciele Jane i Raymond Wurwand postanowili zmienić istniejącą rzeczywistość świata kosmetyki profesjonalnej i wprowadzili zupełnie nową jakość, będącą symbolem ciągłego doskonalenia profesjonalistów oraz ponadczasowym i holistyczny podejściem do pielęgnacji skóry.

Misją Dermalogica® jest poprawa zdrowia skóry. W tym celu oferujemy zaawansowane preparaty do pielęgnacji skóry stworzone w oparciu o składniki aktywne o naukowo udowodnionym działaniu. Każdy nasz preparat został stworzony i opracowany przez The International Dermal Institute® (IDI) oraz testowany przez naszych szkoleniowców, by mieć pewność jego działania podczas zabiegu i rezultatów jakie przynosi na skórze klienta. Preparaty nie zawierają olejów mineralnych, lanoliny, sztucznych barwników i środków zapachowych, prostych alkoholi oraz substancji komedogennych.

Wierzymy w zdrowie skóry, nie jej piękno

W Dermalogica® nie mówimy o pięknie i magicznych rozwiązaniach prawdziwych problemów. Dla nas najważniejsze jest zdrowie skóry. Nasze opakowania prezentują utylitarną higienę, optymalne zabezpieczenie produktu oraz łatwą aplikację. W Dermalogica® wierzymy, że Twoja skóra jest równie niepowtarzalna jak Twoje linie papilarne. Dlatego każdy zabieg zaczyna się od indywidualnej, dokładnej diagnozy stanu Twojej skóry – analizy twarzy FaceMapping®, która stanowi podstawę do wyboru wysoce spersonalizowanego programu pielęgnacyjnego, przeznaczonego tylko dla Ciebie, dostarczającego rezultaty wyrażone w optymalnym zdrowiu skóry. 

logofite

Działania CSR

Tak jak każdego dnia Dermalogica® wspiera działania profesjonalnych terapeutów skóry w osiągnięciu najwyższego poziomu profesjonalizmu i dążenie do sukcesu w dziedzinie pielęgnacji skóry, równie aktywną rolę podejmuje w stymulowaniu kobiecych działań w sferze przedsiębiorczości. W styczniu 2011 roku Dermalogica® uruchomiła program FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship), wspierający kobiety na całym świecie w rozpoczęciu lub rozwijaniu działalności gospodarczej. Dermalogica® we współpracy z liderem mikrofinansowania – firmą Kiva.org pomaga w finansowaniu niewielkich pożyczek dla kobiet zaczynających, bądź pragnących rozwinąć własną przedsiębiorczość i stworzyć nową lepszą rzeczywistość dla siebie i swoich najbliższych. Program FITE wspiera kobiety w Stanach Zjednoczonych i ponad 65 innych krajach na całym świecie i zmierza do aktywnego wsparcia 25 000 kobiet.

Fundacja Dermalogica® od 1999 roku promuje niezależność finansową kobiet, udzielając wsparcia lokalnym organizacjom pomagającym kobietom i dzieciom będącym w trudnej sytuacji materialnej, oferując m.in. wsparcie w finansowaniu wykształcenia oraz szkoleń umożliwiających osiągnięcie niezależności finansowej. Dermalogica® udzieliła ponad 89 000 pożyczek oraz przyznała stypendia dla kobiet i dziewcząt w wielu krajach na edukację w szkole. Fundacja Dermalogica® jest finansowana z zysków ze sprzedaży produktów Dermalogica®. Aby dowiedzieć się więcej o prowadzonych inicjatywach oraz uzyskania dokładniejszych informacji zapraszamy do odwiedzenia: joinFITE.org.